2011. június 19., vasárnap

VALLOMÁS.......

Kedves erre járó Vándor....

Joggal kérdezheted...ugyan mi alapján készítek én bármit is......

......nos...egy vallomással tartozom Neked...

Sosem bújtam könyveket.....sosem tanultam senkitől semmi misztikus dolgot....és sosem mentem egyetlen hitvallás után sem.....


.......minden amit ÉRZÉKELEK ....az csak úgy jön.......s, hogy számomra is hiteles legyen.........saját magamtól...ezért csupán egyetlen egyben hiszek...

A MEGTAPASZTALÁSAIMBAN........!!! ......

...Én NEM "töltöm tele" a portékákat.....csak elkészítem ahogy azoknak a Lénye kéri...akik érte jönnek....

....nem vagyok Senki...csupán egy "ÁTADÓ"......és ha tehetem a dolgom...számomra megtisztelő......a sok különleges megtapasztalás........

Nem az számít én mit mondok......vagy tapasztalok .....s , hogy ezek által mi az én igazam..vagy másoké.....CSAK AZ LEGYEN MÉRVADÓ SZÁMODRA......AMIT TE TAPASZTALSZ..ÉS AMIT TE ÉRZEL ÉS ÉRZÉKELSZ...HISZEN A TE IGAZAD......SENKI MÁS NEM ADHATJA ÁT....CSAK TE.....MAGADNAK!! Ha mered meghallani Belső Hangod...Lelked..vagy ki, hogy hívj......Önnönlényed......segítő szavát.......de nevezheted intuíciónak is..... és ha végre el mered hinni, hogy a világ összes csodája Benned van ...csak merni kell felfedezni......akkor hamarosan.....átéled és megtapasztalod.....ezt a különös...határtalan és korlátok nélküli.....élet-folyamatot....amit senki nem adhat kezedbe..CSAK TE...A SAJÁTODBA...!

köszönöm, hogy erre jártál...és figyelmed felém fordítottad pár percre...nem is hiszed mennyi ajándékot hagytál itt nekem...

..köszönLek!

Nincsenek megjegyzések: