2011. december 6., kedd

ÉN KÖSZÖNÖM ............VÉGTELEN HÁLÁVAL ....BŐVÍTVE!!!!



Sokszor megfordult a fejemben, hogy a temérdek szeretettel teli, hálás  sorokat bemásoljam ide a .......amiket azoktól kapok akikhez odakerült egy egy Meleron-Segítő valamilyen formában..

De....képtelen voltam rá....úgy éreztem, hogy ha mindet ideteszem , ahogy sokan kiteszik a köszönetnyilvánításokat, megelégedettséget stb.....azzal nem teszek mást csak igazolni igyekszem, hogy amit csinálok az bizony működik....

nem....nem szeretnék soha semmit igazolni.........és úgy érzem............nem mások fele kell mások köszönetnyilvánításait kitennem......hanem...eltenni szívem szelencéjébe hiszen mindegyik egytől-egyig...olyan megindító és végtelenül tiszta.......

Ezúton szeretném megköszönni mindenkinek...aki valaha is írt a megtapasztalásairól....vagy csak kérdezett....vagy felém járt....vagy rendelt bármit......én köszönöm mindannyiotoknak, hogy megtapasztalhatom általatok ezt a különleges élet-utat......és , hogy a szeretetek ilyen leírhatatlan erővel hatja át a világot.....s engem....

Köszönöm, hogy megtiszteltek bizalmatokkal.......hogy a Lelke eljön annak kinek épp készítek valamit...és itt van mellettem.........olykor megnevettettek.....olykor megríkattok........mindenért végtelen hálás vagyok....

ÉN KÖSZÖNÖM, HOGY LÉTEZHETEM...ÁLTALATOK!!!!!!!

Rendhagyó módon........egy verset szeretnék Veletek megosztani....ma érkezett egy kedves csomagban.....egy olyan családtól akiknek csodálatos tagjai Lelkeinek mindegyike itt járt nálam.......gyönyörű megélés volt...........

" A Csodák Benned-Általad"

Minden Pillanatban, Minden Percben,
Minden Órában Átélheted a CSODÁT.
Lényünk Gyönyörűsége, Csilingelő Szavai, 
Biztató Mosolya,
Hív Bennünket még tovább.
Megyünk-megyünk még beljebb a
Gyönyörű Szép Kék Hídon,
Ott vár minket legbelül,
a Mennyei Oltalom.
Elindulni, megtalálni, Tisztánlátni,
Felismerni, Meghallani, Rá figyelni,
TE segítettél   Meleron.

írta: Faragóné Edina     "


én pedig Edinának és mindannyiotoknak.....végtelen hálával és köszönettel tartozom...

Jó utat Nektek...........és köszönöm, hogy néha utam vagytok..s néha utatok lehetek....

Meleron


folytatás....ma reggelre pedig ismét egy Verset kaptam......lenyűgözött és meghatott.....


Simon Ágnes verse 



Csak egy pillantás volt
Csak egyetlenegy.
Ránéztem ő megérintett.
Hozzám szólt:
Hívj, ha kellek-
Nem földi füllel hallottam meg.
S nem földi nyelven suttogtam neki:
Nekem te kellesz,
Már most szeretlek.
Meghallotta -mert már
akkor tudta, segíteni akar:
Megnyitni a lelkemet, KULCSA lenni
Minden gondolatomnak...
Meglelni a Nagy Megoldásokat...

Ím, itt van most már,
Közel, egészen közel a szívemhez...
Érzem erejét, érzem rezgését,
Érzem minden lüktetését...
Simogatom...szorítgatom...
Érzem melegét a nyakamon...

S most igazi, földi szavakkal kiáltok feléd:
KÖSZÖNÖM NEKED MELERON!!

(2011. december 7)

Nincsenek megjegyzések: