2012. október 18., csütörtök

BABÁRA VÁGYÓKNAK...


Ezt a levelet KELLETT írnom és ÁTADNOM egy fiatal párnak.......és olyan erő volt ennek a MÉG LE NEM SZÜLETETT GYERMEK által adott igazság-áradatnak..amit leírtam..., hogy úgy éreztem....többeknek szól..mint csak nekik.... Olyanoknak..akik régóta szeretnének babát..vagy nem régóta de mindenáron...és akik "gyereket AKARNAK"..... ---------------------------------------------------------------------------- " Kedves Pár! Bár tudom elég furcsa lesz és hihetetlen amit most leírok..de ugyanakkor próbáljátok meg "józan paraszti ésszel" is olvasni.....semmiféle spirituális hókuszpókus látásmóddal.. A gyermek aki majd!!! leszületik Hozzátok.....elképesztően dacos és most ahogy írom Nektek.......jogosan durcáskodik...... írom amit mondott " hogy képzelitek, hogy még meg sem születtem hozzátok és máris meg akarjátok szabni azt, hogy most azonnal foganjak meg... értsétek meg végre, hogy nekem megvan mikor foganok és mikor születek , mert a jövő hatalmas változó világának fontos Szereplője leszek. Ha ti akarjátok megszabni az érkezésem ...az olyan mintha egy gyereket rákényszerítenétek arra, hogy egyen -egyen-egyen mert szerintetek az jó neki, holott neki nincs még itt az éhség ideje. Amíg Ti erőltetititek a leszületésem, addig nem fogok megszületni, sőt egyre inkább azon fogok töprengeni, hogy vajon jól döntöttem-e , hogy Benneteket, értetlenkedőket választottalak. Szerető szüleimet várom el...nem pedig parancsolgató, akaratos szüleimet, akik már születésem előtt MEG AKARJÁK PARANCSOLNI ÉS KIERŐSZAKOLNI,hogy mikor érkezzek az anyaméhbe. Lehet, hogy egy hónap múlva lehet, hogy egy év múlva...nem fogom elmondani mikor érkezem..de ha nem bíztok bennem, hogy jövök, akkor minek akartok engem egyáltalán? ÚGY VÁRTOK ENGEM, HOGY NEM IS BÍZTOK BENNEM? AKKOR HOGY VÁRJÁTOK EL, HOGY ÉN BÍZZAK BENNETEKET?" ..és itt eltünt.....mondhatni "sarkonfordult" (eddig tartott a még le nem született gyermek elkeseredett morcos kicsit duzzogó szónoklata..én csupán leírtam.....) majd a levelet így folytattam: "Teljesen jogos amit mondott..én csupán átadtam........... Azthiszem.........valóban érdemes lenne elgondolkodnotok azon, hogy miért is olyan fontos számotokra, hogy erőszakkal leszülettessétek ezt a gyermeket...ugyanis ha nem engeditek, hogy....magától leszülessen a legmegfelelőbb időpontban...akkor leerőszakolhatjátok mindenféle hókuszpókusz emberek erőivel......de számoljatok azzal is, hogy leszületik és lehet, hogy rövidesen vissza is megy oda ahonnan jött....mert erőszakkal hívtátok le... SZÜLEI SZERETNÉTEK LENNI EGY GYERMEKNEK..... vagy GYEREKET..AKARTOK..nem mindegy...hatalmas különbség...érzitek szerintem a súlyát...akarattal......semmi sem működik...de tiszta feltételek nélküli szeretettel..igen... és ne azért akarjatok szülővé válni mert már mások is azok..meg az anyós-após.-anyuka sógor , nagymama...szomszéd folyton kérdezi,hogy "na mikor lesz már baba?".....Ti azért akartok, hogy megfeleljetek az ELVÁRÁSOKNAK...amit mások támasztanak felétek és Ti is magatok felé.... CSAK FOGADJÁTOK VÉGRE EL...HOGY Ő.....ITT VAN MÁR NEKTEK........CSAK NE ERŐSZAKOSKODJATOK MERT ELRIASZTJÁTOK..SZERESSÉTEK ÚGY....HOGY MÉG NEM LÁTJÁTOK...DE BIZTOS VAGYOK BENNE, HOGY ÉRZITEK......HISZEN ÉRZITEK A SZÍVETEKBEN IS A JELEN LÉTÉT..... .. szeretettel..jó utat Meleron"