2013. május 27., hétfő

BABÁRA VÁGYÓKNAK EGY KÜLÖNLEGES ÜZENET........!!!! A BABAHÍVÓKHOZ IS.....


EGY ÉPP LESZÜLETENDŐ LÉLEK ÜZENETE AZ ÉDESANYJÁNAK - A SOROKAT A VALÓSÁG ÍRTA! Az alábbi sorokat egy épp leszületendő, már úton lévő gyermek , hatalmas Lelke írattatta le levelem...üzenve az Anyukájának...aki most így ezt nem hallaná meg.....csak kívülről általam...így hát..nekem kellett leírni....még nem tudtam , hogy kell egy 100-as pzs-is mire a végére érek, de hát úgy kell nekem ha már ÁTADÓNAK születtem ! :-) " Drága Anyukám ! Amikor hamarosan megszületek , kérlek tudd (hú de utálok szépen udvarisan fogalmazni na mnindegy írd Meleron amit diktálok essünk túl rajta ..tehát ) ha megszülettem sírni fogok , sokszor kétségbeesve visítani már egész picibabaként, mert tudd Szülőanyám....ez az emberruha borzalmas kényeslmetlek és korlátok közé szorít már most. Bevallom Neked utálom ezt az egészet és hiába akartam csak úgy leteleportálni a Földre, felnőttként, nem tehettem mert SZÜKSÉGED VAN NEKED IS RÁM ÉS APÁM NAK IS....és nekem is Rátok! DE!!!! Kérlek soha akarj nevelni, csak szeress szívvel ahogy én teszem majd. Ha büdös lesz a kakám bocsáss meg , tudd hogy röstellem hogy oda kell majd szarnom egy pelenkába......annyira megalázó és , hogy TE takarítasz utánam ez még borzalmasabb. Tudd, hogy amikor bőgni fogok, nem hisztiből teszem, csak borzalmas fájdalom hatalmas lélektestemnek beszorítva lenni ebbe a nyavajás kis pöttöm embertestbe......kérlek nézd el nekem....ha többret fogok nyavajogni mmint szeretnéd....és nem hagylak aludni....vagy pihenni....meghálálom ígérem.....de kérlek ne akarj megtörni majd.....csak szeress kérlek...... mert én nagyonh szeretlek... Ahogy növök...úgy fogom tudni elmondani az érzéseim.....főleg akkor ha támogattok benne......ha már kisgyerekként nem arra törekedtek, hogy felejtsek... Amikor a kölykök baba korban minta miben én vagyok...ilyen tudatosak...mindegyikünk az.....nem véletlen vinnyogunk annyit ...fáj bezárva lenni , korlátok közé téve......holott megszoktuk, hogy oda megyünk ahova akarunk....azt csinálunk amit akarunk ...itt pedig egy sejt-testből álló ruha korlátoz.....és persze a választott szülők......... nem is folytatom ....mert látom Meleron is csak bőg itt.......a többit majd személyesen elmondom......érzésekkel ha másképp nem hallod meg eleinte az ordításomból, kakis pelenkáimból, nyálas büfögéseimből...fujjj már előre de szégyellem bocsánat érte.......na majd csak felnövök.... szeretlek SZÜLŐ ANYÁM..KÖSZÖNÖM, HOGY VÁLLALTÁL ....HOGY FELVÁLLALSZ MAJD...ÉSÉ SEGÍTED UTAM (Meleron ne bőgj már ) ----------------------------------------------- jól tele van hibával a szöveg..elütésekkel...de nem javítom most utólag...mert olyan gyorsan diktálta...hogy alig győztem írni pedig vakon írok 10 ujjal.....