2013. október 25., péntek

ÉLET-KÉP.....





JOGGAL KÉRDEZHETED KI... A CSUDA AZ A MELERON ...? Joggal kérdezheted és felmerülhet Benned....ki ez a Meleron és hogy jön ahhoz, hogy hozzám szóljon és kéretlen tanácsokat osztogasson ... Ne feledd.......ha ezeket a sorokat olvasod.....MAGADTÓL ÉRKEZTÉL......LELKED VEZETETT IDE.....Őt kell kifaggatnod miért......minek......és nála lehet reklamálni is:-)...de felesleges... Mindennek hatalmas horderejű oka van......hamarosan minden apróság összeáll majd Benned.....akkor is ha már javában jársz-kelsz spirituális utadon...s akkor is ha még csak most léped első lépéseid félszegen ....Önmagad fele...... Ami rólam talán fontos információ lehet számodra Kedves Vándor....... - sosem mentem egyetlen hitvallás után sem - sosem bújtam, magoltam misztikus könyveket - sosem volt mesterem , se tanárom ilyen témákban - sosem mentem senki után Jó pár évvel ezelőtt mikoron egyre fájóbbnak és nehezebbnek éreztem ezt a világot és nehéz volt elviselni .....faggatózni kezdtem....nem tudtam még kihez szólok...azt sem, hogy mi lesz ebből, de vezetett egy belső késztetés, hogy járjak utána....mi végett vagyok én én...s minek vagyok e világon......ki vagyok és honnan jöttem......minek és miért létezem... Addig faggatóztam amíg végül belátta Önnön Lényem, hogy itt az ideje...., hogy meséljen...vezessen és elmémet megtanítsa emlékezni...és ELFOGADNI mindazt...ami és aki én vagyok valójában... Nem volt könnyű az út........volt mikor menekültem volna e földi létsíkból .....de megérte végigjárni az első tanpályát........Bizony elsőt...hiszen mindíg egy új következik.......hosszú és különös tanpálya volt ez.......az Ön-Tudatra ébredés minden csodája és kínja....minden megtapasztalásának tanpályája...... Ezért..........én csupán egyetlen dologban hiszek.......A MEGTAPASZTALÁSAIMBAN...és kizárólag csak arról írok...amit már megéltem, átéltem....... Mondhatod, hogy "jó de ez a te igazad"...így van...ez az ÉN IGAZAM.......és azért jöttél el hozzám most....hogy feltérképezd a SAJÁT IGAZAD...nem tőlem...nem általam.......csupán itt jártad folytán....végre FELFEDEZD SAJÁT LÉNYED HANGJÁT.......MONDANIVALÓJÁT...CSODÁJÁT.... Ez egy különös folyamat.....akkoris ha már benne vagy......rengeteg újat fog adni...és akkoris ha még kezdőnek érzed magad.... Nincs haladó és kezdő......LÉTEZÉS VAN....ÉS ÉLET......és mindig azt mondom...ÉLJ HA MÁR ÉLVE SZÜLETTÉL..ne csak vegetáld ezt a világot ..ezt az életed.......ÉLD MEG....s ne vissza-élj vele..s magaddal....... Meleron pedig .........Önnön Lényem neve...így mutatkozott be mikor végre úgy látta az időt és alkalmat...hogy elindulhatok Önfelfedező utamon.......így hát.....üdvözöllek.....Meleron én magam vagyok.....de , hogy Neked ki vagyok..azt csupán Te érezheted....!!! szépet jót Meleron. http://meleron.hu/ - Meleron Világa ahol a segítő portékákat, a folyamatosan íródó online könyvem és a fürdő kincseket megtalálod.....ha úgy érzed valamiért...épp bármelyikre szükséged van..épp tőlem...