2014. augusztus 12., kedd

HOGY MIÉRT IS MIRE ?


" HOGY MIÉRT KÉSZÍTEK SEGÍTŐ TALIZMÁNOKAT? SORSOM EZT ADTA..NEM ÉN TERVEZTEM NEM ÉN GONDOLTAM KI... EGYFAJTA KAPOCS AMIVEL SEGÍTENI TUDOM UTATOKAT..ERŐGENERÁTOROK AKKORIS HA ÉPP ... BÁRMILYEN HELYZETBEN SZÜKSÉGETEK LEHET RÁ..ANNAK AKINEK!!! NEM MINDENKINEK !!! SOK ..KEVESEKNEK ...MERT SOKAKAT LEBESZÉLEK RÓLA..!!! ....MIÉRT ÖLTENEK KÜLÖNFÉLE INCOGNITÓS MANIFESZTÁLÓDOTT FORMÁBAN ... ALAKOT SZÁMOTOKRA ? - MERT...VELÜK ... A MISZTIKUS UTAD ÉS A FÖLDI MINDENNAPI UTAD IS SOKKAL KÖNNYEBB LEHET.. EGY TÁRS, EGY TITKOS SEGÍTŐ TÁRS..AKINEK AKÁR HALLOD A HANGJÁT..HA MEGSZÓLÍTOD....ELMONDJA NEVÉT BÁRMELYIK ..HA KÉRDEZED... S MTŐL MÁS ? ..ATTÓL HOGY...ÉN SOSEM PROGRAMOZGATOM A TALIZMÁNOKAT, A KÖVEKET..A SEGÍTŐIMET...HANEM A TI LELKETEK KÉSZÍTETTEI EL VELEM...TUDVA, HOGY EGY NAPON MEGTALÁLOD VÉGRE..ÉS ....EGY KIS FÖLDI ..TÁRGY KÉPÉBEN IS... MINT EGY GENERÁTOR... FELERŐSÍTVE SEGÍTHETI UTAD.. HOGY VAN-E NÁLAM ILYEN SEGÍTŐ KULCSOD....AZT CSAK TE TUDHATOD...TE ÉREZHETED... HA ÉKSZERKÉNT NÉZEGETED...HAGYD A CSUDÁBA..KACAT LESZ CSAK A FIÓKODBAN ..HA LELKEDDEL NÉZED ÉS SZÍVED MEGDOBBAN ELSŐRE BÁRMELYIKRE..AKÁR TÖBBRE..AKKOR AZT LELKED SÚGJA...MERT Ő AZ EGYETLEN AKI TUDJA..MI JÓ NEKED ÉS MIBEN ÉS HOGYAN SEGÍTHET..AKÁR VELEM ...VAGY NÉLKÜLEM ..DE TUDD....TE EGY CSODÁS LÉLEK VAGY ÉS JÓ UTON MÉSZ ... HISZEN A LELKED SOSEM TÉVED.. EZEKET A SOROKAT SEM VÉLETLEN OLVASTATTA EL VELED...DE HOGY MIÉRT ? ARRA BENNED A VÁLASZ ..ÉN NEM MONDHATOM EL NEKED...! SEGÍTŐIMET ...ITT TALÁLOD HA ÚGY ÉRZED... : http://meleronmisztikuskunyhoja.blogspot.hu/ - s ha nem találod a Tied..de szeretnéd..akkor nézd meg a személyre szóló kérések -polcot nem e Világi szeretettel Meleron "