2017. május 28., vasárnap

TI MONDTÁTOK -LEÍRTÁTOK A MÁR NÁLATOK LÉVŐ SEGÍTŐKRŐL ! ÉN KÖSZÖNÖM


Nemrég egyikőtök egy kérdést tett fel felém, amit természetesen mások is feltehetnek olykor magukban. 
Ugy gondoltam , hogy az alábbi kérdésre ne én válaszoljak mert az nem lenne elég hiteles..hanem Ti ..
ime a válaszok :


"Még olyat szeretnék kérdezni,hogy ezekből a segítőkből nem lehet besokallni,mert van már egypár de szerintem még majd később is szeretnék 🙂 ?"

VÁLASZOK : 

Raguel Mária Szabó A Lélek Eröinek a gyüjtését ...a legtisztább Emberi-Isteni szenvedélyek egyikének tartom a részemröl.. !
Köszönöm..és végtelen Hála Neked MelEron....hogy tehetem..!
TetszikTovábbi reakciók megjelenítése
VálaszÜzenet
3
május 26., 16:17
Ildikó Királyné Biztos hogy nem lesz sok mert az én táskában mindig nálam vannak és én kérdezem őket egymás mellé teszem őket mindig nézegetem mert nekem biztos hogy segítenek. ))
TetszikTovábbi reakciók megjelenítése
VálaszÜzenet
3
május 26., 16:17
Ordasi-Bognár Bernadett Az èn tapasztalom az,hogy ha Valamelyikük elvégezte a dolgát,Lelkem kéri a következőt.Jelezve ezzel a fejlődés egy újabb szintjét.Még meg van a legelső,s mosolyogva nézek Rá,amiért elindított az Úton.
Vannak olyanok is,amelyek visszatérőek s érzem amikor pont Ő kell.
TetszikTovábbi reakciók megjelenítése
VálaszÜzenet
3
május 26., 16:27
Lajosné Marika Szabó Hát Szerintem se sok Nekem is van egy pár imádom őket igaz egy néhány eltörött mert ügyetlen voltam de őket is így is szeretem őket beszélgetek velük biztosan hogy segítenek
TetszikTovábbi reakciók megjelenítése
VálaszÜzenet
1
május 26., 16:29
Lajosné Marika Szabó 😍😘😘
TetszikTovábbi reakciók megjelenítése
VálaszÜzenet
2
május 26., 16:30
Zámbóné Mis Erzsébet Nagyon szeretem őket használni, mert erőt adnak, felviditanak . Ha megyek valahová akkor mindig tudom melyik lesz az utitársam. Köszönöm MelEron sok erőt meritek az Erő kincsekből .😇
TetszikTovábbi reakciók megjelenítése
VálaszÜzenet
2
május 26., 16:30
Ethana Ethana Csak mosolyogtam mosolyogtam  végtelenül szeretlek  a Lelkünk jelzi a következő segítő érkezésének idejét. Mindig akire épp szükségünk van Utunkhoz, életfeladatunkhoz
TetszikTovábbi reakciók megjelenítése
VálaszÜzenet
3
május 26., 16:32
Géza Szijártó Nem lehet "besokallni" a segítőkből! Sőt nem is kell keresned őket,mert rád talál amikor szükséged van rá! Amiket Tőled kaptam,drága Meleron,azok mind-mind segítettek!
TetszikTovábbi reakciók megjelenítése
VálaszÜzenet
3
május 26., 17:26
Shákámoi MelEron - Teremtéstörténtető Kulcsaiáttettem ide az írást mert nem jó helyre lett beírva  ...egy másik jegyzet alá de itt a helye köszönöm  
 .Thurn Katalin: Én a régebbieket már nem hordom, hanem mindig az újat, hiszen nem véletlenül választunk idönként másikat. Ahog
y fejlödünk, nyilunk ki egyre jobban, ugy választunk másik segitöt. Épp azt amelyikre akkor szükségünk van. De elöfordul azért néha, hogy valamilyen megérzésböl mégis egy régebbit veszek fel.
TetszikTovábbi reakciók megjelenítése
Válasz
3
május 26., 17:27
Új Serenity - Az Erők Zártkörű Erőátadó HelyeMeleron segítőkből sohasem elég, annak aki szereti és megbecsüli őket. Egy idő után nem azt érzi az ember hogy elég volt, hanem azt, hogy még többet akar, mert természetes lesz, mint levegőt venni. A segítők is összedolgoznak és ahogy erősödik az ember s a lélek is, egyre erősebb segítők is kellenek és mindig másra, vagy kiegészítésképpen... Ráadásul a lélek mindig jelzi, mikor melyik kell neki, van hogy követni is alig lehet a tempót... mert a lélek nem áll le és halad megy, mert ezer dolga van és tenni kell, amiért leszületett... és igen kellenek hozzá a Meleron EVILÁGI LEGTISZTÁBB ÉS LEGMEGBÍZHATÓBB SEGÍTŐK. Besokalni tőlük nem lehet, de ha úgy érzed sok, érdemes megvárni, hogy leülepedjenek a dolgok, mert az ember olykor nehezen viseli az erőváltozásokat... Ha önmagára hallgat bárki is, a sugallataira, megérzésire rengeteg segítő barátja lehet égen és földön is. Az erőgyűjtés ilyen... mindig kell, amire érezzük, hogy kell. Meleron segítő pedig mindig kell  Annak, aki érzi.
TetszikTovábbi reakciók megjelenítése
VálaszÜzenet
3
május 26., 17:48
Judit Tóth Huhh! Ez jott elso erzesnek. Mast nem is irok😇😙
TetszikTovábbi reakciók megjelenítése
VálaszÜzenet
1
május 26., 20:05
Gáspár Csabáné Szeretem őket!!! Valóban megtalàlnak bennünket, ha szükségünk van ràjuk. 😊
TetszikTovábbi reakciók megjelenítése
VálaszÜzenet
1
május 26., 21:38
Szajkó Angelika szerintem az ember tudja és érzi meddig van hasznára egy segítő és,hogy szüksége van-e másikra v.az az egy pont elég
TetszikTovábbi reakciók megjelenítése
VálaszÜzenetmájus 26., 21:49
Napsugár Fénye Lélek-tükör A válaszom csak röviden NEM... nem lehet besokallni... csak néha az átélés hatásától ... "besokkolni"...  !!!
TetszikTovábbi reakciók megjelenítése
VálaszÜzenetTegnap, 7:30
Böbe Kovács Istvánné Biztosan NEM, mert tényleg vagy érzed, hogy melyik kell, de pont nekem most volt két irtó nehéz napom és egyszerűen azt éreztem, az jött, hogy az ÖSSZES eddig meglévő Segítőmet megkértem, hogy most MINDENKI a " maga módján", de nagyon nyomassa a segítő energiáját és nagyon segítsen! Hihetetlen volt az eredmény, hogy én, aki még gyógyulófélben vagyok, olyan nehéz fizikai, szellemi, lelki terheket, nehézségeket, életfeladatokat képes voltam minimális rosszulléttel, elfáradással végigcsinálni! Sőt, még felismeréseket és megértéseket is küldtek, amik szintén nagy segítségemre voltak! Aztán, amikor már igaz haza felé jövet, de lelkileg megint a régi módon kezdtem volna reagálni egyik családtagom reakciójára és kértem, hogy segítsenek, valami csodálatos módon új érzések, gondolatokkal továbblendítettek! Ja és volt még valami. Egyszerűen eszembe juttattak technikákat, amikkel könnyíteni tudtam a probléma megoldását! Szóval, valami FANTASZTIKUSAK VOLTAK!!!! Annyira hálás voltam NEKIK és MELERONNAK, hogy eljutottam Hozzá, hogy ismerhetem és egy csomó segítséget kaphattam ÁLTALA, ÁLTALUK! Bár most még az jut az eszembe, hogy viszont az én hitem és bizalmam (és alázatom!) is hatalmasat változott FELÉJÜK az idők folyamán!!!KÖSZÖNÖK MINDENT!!!!
TetszikTovábbi reakciók megjelenítése
VálaszÜzenet
2
Tegnap, 10:37
Maria Danz Vass "Besokalni"? Mindig az a "kincs" szólít meg amelyikre éppen akkor van szükségem az utamon. Így számomra kizárt hogy besokaljak. Mert állandóan változunk. Így mindig másra van szükségünk. Amelyik kincs ránk kacsint az nekünk beszél. Közöttük nincs félre értés , más felé hajlás. Ők tiszták !!!
TetszikTovábbi reakciók megjelenítése
VálaszÜzenet
1
21 órája
Edit Földi ÉN SEM TUDOK BE SOKALNI...HISZEN MINDEN ÉLETHELYZETRE JÓL JÖN EGY EMLÉKEZTETŐ! 
TetszikTovábbi reakciók megjelenítése
VálaszÜzenet
1
20 órája